Har min beställning skickats?

Fraktinformation kommer att finnas tillgänglig dagen efter att din vara har skickats. I de flesta fall kommer produkterna att behandlas och skickas inom 24 timmar efter att beställningen mottagits. Vänligen klicka på Orderstatus för mer information.

Hur spårar jag min beställning?

Klicka på Orderstatus för att gå till sidan "Orderstatus". Ange din e-postadress och ditt OrderID som du fick i bekräftelsemejlet, klicka sedan på knappen Skicka så kan du få fraktinformation för din beställning.

orderstatus

Vad ska jag göra om min beställning aldrig kommer fram?

Vänligen tillåt upp till 10 arbetsdagar för att din vara ska levereras. Om den fortfarande inte kommer fram, vänligen kontakta vår kundservice. Vi återkommer till dig snarast.

Kan jag ändra min beställning efter att den har behandlats?

Generellt sett kan beställningar inte ändras efter att de har gjorts. Men om du kontaktar oss omedelbart efter att ha lagt beställningen, kommer vi att göra vårt bästa för att tillgodose ändringarna. Om beställningen redan har skickats kan vi inte göra några ändringar.

Jag behöver en kopia av mitt kvitto/faktura.

Kontakta vår kundservice och ange att du behöver ett kvitto eller en faktura. Vi kommer sedan att skicka den till dig via mejl.