När kommer min beställning att skickas?
I de flesta fall kommer produkterna att behandlas och skickas inom 24 timmar efter mottagandet av ordern. Fraktinformation kommer att finnas tillgänglig dagen efter det att ditt föremål har skickats, och du kan få leveransinformation för din beställning på Order Tracking-sidan .
Kan jag ändra min adress när jag har beställt?
- 1Vill du byta leveransadress, så kontakta vår kundtjänst på nätet i god tid.
- 2Om ordern inte skickas från vårt lager, så kommer kundtjänstteamet hjälpa dig byta adressuppgifterna i operativsystemet.
- 3Har din ordern skickats, så måste vi få bekräftelse från transportfirman huruvida vi kan byta adress och kan komma att ta ut en extraavgift.
- 4För att undvika onödiga fraktproblem, fyll i rätt adressuppgifter för din order.
Kan jag hämta batterierna själv?
Kära kund, tack så mycket för ditt intresse och stöd för våra produkter. Tyvärr erbjuder vi för närvarande inte tjänsten för personlig hämtning. Du kan endast köpa och transportera våra batteriprodukter genom vår officiella webbplats eller samarbetspartners inom logistik. Om du har några andra köp- eller transportbehov är vi glada att hjälpa till och göra vårt bästa för att säkerställa att du får batterierna så snart som möjligt. Vi kommer att behandla din beställning snabbt och arrangera för snabb leverans.
Om mitt paket visar att det har levererats men jag har aldrig fått det, vad ska jag göra?
- 1. Kontrollera den leveransadress du angav vid kassan och granska detaljerna för din order på "Följ order" sidan.
- 2. Inspektera området runt leveransplatsen. (Se om det finns något paket eller meddelanden om försök till leverans vid ingången till din bostad.)
- 3. Kontrollera om någon annan har tagit paketet. (Kolla med grannar eller andra hyresgäster om de har fått paketet.)
Kan jag själv välja leveranssätt?
Tyvärr stöder vi för närvarande inte att kunder väljer leveranssätt! Vi värdesätter att erbjuda flexibel och personlig service till våra kunder. För närvarande samarbetar vi dock med logistikpartners som DHL, GLS, PostNL och svenska posten. Om du har några frågor om valet av leveranssätt eller behöver akut service, kontakta gärna vårt kundsupportteam, de kommer vara glada att hjälpa dig.
Ansvarsfriskrivning för paket markerade som levererade men inte mottagna
Om du befinner dig i en situation där det logistiska systemet visar att paketet har markerats som "levererat", men du faktiskt inte har mottagit det, vill vi förklara följande punkter för att underlätta bättre kommunikation och lösning av problemet:
Ansvarsfördelning
När ett paket har markerats som "levererat" är vårt ansvar, tillsammans med logistikföretaget, att säkerställa att paketet levereras till den adress du har angett. Om du inte har mottagit paketet kommer vi att aktivt hjälpa dig att lokalisera det och lämna in ett krav till logistikföretaget. Dock kan vi inte ta fullt ansvar för eventuella förluster eller besvär som inte orsakas av vår avsiktliga eller grova vårdslöshet.
Lösningssteg
- 1Kontakta oss omedelbart: Vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt (telefon, onlinechatt, e-post, etc.) och ge oss detaljerad information om beställningen samt en beskrivning av situationen med det ej mottagna paketet.
- 2Hjälp med undersökning: Vi kommer att kontakta logistikföretaget för att begära en intern utredning och tillhandahålla nödvändiga bevis eller en lämplig lösning.
- 3Ansökan om ersättning: Om det efter undersökningen bekräftas att paketet är förlorat eller inte kan återfinnas, kommer vi att hjälpa dig att lämna in ett ersättningskrav till logistikföretaget och, enligt företagets regler och processer, göra vårt bästa för att säkerställa dina lagliga rättigheter.